Proč jsme pod Allegrim stále nevyhráli Ligu mistrů?
Napsal uživatel Hwoarang    Sobota, 20 Duben 2019 14:35    Tisk

Přečtěte si 4 fanouškovské názory přispěvatelů na náš web, proč to letos v Lize mistrů opět nevyšlo, a připište svůj názor.

 

 

 

Hwoarang (Petr Kuba):

V Evropě, a v Lize mistrů zvlášť, podle mého názoru vítězí útočný fotbal. Týmy, které Ligu mistrů posledních několik let vyhrávají, góly dostávají. I ve finále málokdy vítěz udrží čisté konto. Vítězové ale vždy dokázali soupeře jednoduše ubít útokem, nenechat ho rozehrávat, nenechat obránce v klidu a neúprosnými výpady a ofenzivní podporou zálohy do protivníka neustále bušit, donutit ho k chybám. Nám se poměrně dařilo ve skupinových fázích, kde se dalo taktizovat. Podobně to ještě šlo ve vyřazovacích dvojázpasech. Jakmile ale přišlo finále a soupeř se do nás opravdu sebevědomě opřel ve stylu - teď, protože zítra to napravit nepůjde -, odnášeli jsme si třígólové příděly.

My ale máme doslova hvězdný útok. Mandžukič na hrotu a Ronaldo s Douglesem Costou na křídlech je jedno z nejlepších ofenzivních trií, co si dokážu představit (pokud nebudeme hrát 442, Dybala, jehož jediná pozice je SS, u nás nemá co dělat). Ovšem není za nimi záloha, která by je doplňovala a podporovala. Ne že by na to naši záložníci neměli, ale nějakým způsobem nám k úspěchům stačí klidné tempo. Ať už je to tempo dané Allegriho taktikou nebo nedostatkem motivace (kam bych se hnal, když titul v Serii A vyhrajeme, i když nechceme), je to tempo, které v obou finále soupeř roznesl na kopytech a kterému se svou ofenzivní drzostí vysmál naposled i Ajax.

 

Guarrangaa (Honza Cízler):

Po vyřazení mi hlavou vířily různé teorie. Ale žádná nedávala úplně smysl. Ani s odstupem času nedokážu ukázat na jeden konkrétní důvod. Asi je v tom více faktorů. Trenér-kvalita hráčů-forma/nasazení/zranění-štěstí..

Pak jsem si řekl. Kdo byl za posledních 5 let ve finále?
Real – absolutní válec s nejlepší zálohou (minimálně 3 sezony), špičkovou obranou a špičkovým útokem postaveným na míru Ronaldovi.
Liverpool – úžasný trenér s čichem na hráče, který nastartoval/oživil kariéru hned několika, kteří do té doby nebyli považování za top. Dokázal se vyrovnat i se ztrátou dvou klíčových postav a očividně za ním jeho hráči jdou a dřou!
Atlético – Simeone má naprosto odlišný herní styl než Klopp, občas mu taky někdo odejde, ale kdo zůstal hraje, fauluje, dře, řve na rozhodčí a vyhrává.
Barcelona – tehdy ve finále ještě hrál mimo jiné Iniesta a hlavně útok Messi-Suarez-Neymar. S takovou kvalitou i spíše nevýrazný trenér Enrique zvítězil.

Podle mě Juve nemá ani jednu z řad nejlepší na světě, aby „to urvali kvalitou“ a zároveň většina hráčů nevypadá, že by se na hřišti pro trenéra rozkrájeli. Otázkou je, jestli správný člověk dává příkazy špatným hráčům nebo je to naopak? ..když není ani kvalita ani grinta, tak se dá zvítězit už jenom se štěstím, bohužel.


Ivan Barin:

Celkom zložitá otázka, hoci sa na prvý pohlaď môže javiť celkom jednoduchá. Ani odpoveď na ňu nebude úplne jednoznačná. Samozrejme, mnoho fanúšikov je sklamaných z vypadnutia v LM s Ajaxom Amsterdam, ktorý sa nám zdal celkom priechodný super vo štvrťfinále. Za obdobie od kedy naše mužstvo vedie tréner Allegri sme sa dokázali etablovať v top 8 klubov v Európe. Myslím si, že o tomto niet pochyb a tuto zásluhu Maxovi v žiadnom prípade nemožno uprieť. Koniec koncov v každom mojom príspevku zdôrazňujem, že pre každý ročník LM je podľa mňa dôležité mat za ciel dostať sa do štvrťfinále a tam to už je lotéria – stačí jedna chyba a všetko môže byt úplne inak, než sme si predstavovali. Okrem toho sme boli dva krát vo finále, žiaľ vždy sme ťahali za kratší koniec

Myslím si, že to, čo dosiahol tréner Allegri, je skôr obdivuhodne, než aby sme to cele zahadzovali do kosa. Ja sa na to pozerám z hľadiska faktov:

2014/2015 – Finále proti hviezdami nabitému mužstvu FC Barcelona

2015/2016 – pamätné osemfinále s Bayernom Mnichov – odohrali sme dva úžasné zápasy, podľa mňa dva najlepšie zápasy celého vtedajšieho ročníka LM!!!

2016/2017 – Finále proti Realu Madrid (aj s CR7)

2017/2018 – štvrťfinále s Realom Madrid, kedy sa nám takmer podarilo vyradiť Real hoci sme prvý zápas doma prehrali 0-3!!! Od tejto možnosti nás delilo iba par sekúnd (- penalta nariadenia v nadstavenom čase)

2018/2019 – štvrťfinále s Ajaxom Amsterdam

Azda okrem posledného vyradenia s Ajaxom sme každé jedno vypadnutie, ci finálovú prehru odohrali s veľkou cťou. Neboli to žiadne debakle, hrali sme práve veľmi dobre no mali sme tu smolu, že sme narazili na v tom čase skutočne najsilnejšie mužstvá. My sme tam žiaľ neboli, ci už hráčskou kvalitou alebo aj skúsenosťami. Napokon finále 2015 sme hrali po dvanástich rokoch. Samozrejme z mnohých hráčov, keď sa na to pozrieme spätne sa stali neskôr hviezdy, no my sme nikdy neoplývali hráčmi ako Neymar, Messi, Suarez, Cristiano Ronaldo, Bale, Ribery, Robben a mnohí ďalší, ktorí svojho času hrali ci už v Barcelone, Bayerne alebo Reale Madrid.

Ďalší veľmi dôležitý bod – okrem Ajaxu tie finálové prehry, resp. vyradenia vo štvrťfinále boli proti španielskym gigantom, resp. proti Bayernu ktorý bol v tom čase na svojom vrchole. Ja rozumiem tomu, že mnohí kritizujú Allegriho za jeho štýl, že taliansky spôsob hrania futbalu je zastaraný, že moderny futbal je niekde inde. Úplne to chápem, na druhej strane sme s nim boli dva krát za posledných 5 rokov vo finále, 2 krát vo štvrťfinále, podaril sa nám skvelý obrat proti Atleticu, dokázali sme v roku 2017 vyradiť Barcelonu a predtým v roku 2015 aj Real Madrid. Podľa mňa na tom niečo bude. Samozrejme, nie vždy to vychádza a druha vec je do akej miery aj hráči v mužstve dokážu preniesť jeho myšlienky do zápasu. Osobne si však myslím, že Allegri odvádza výbornú prácu, za všetko hovoria fakty a tituly, ktoré získal.

 

Martin Urbánek:

Proč Juventus nedokáže vyhrát pod trenérem Allegrim Champions league?
A) Systémová (ne)variabilita a nepochopení předností hráčů.
Do každého zápasu jde tým s předem nastolenou taktikou a nedokáže reagovat na vývoj zápasu, což je problém nejen trenéra, ale i hráčů. Samozřejmě to jde ruku v ruce s tím, kdo jakou zastává roli. Dybala nikdy nebyl, není a nebude křídelník. Pjanić nikdy nebyl, není a nebude lepším než průměrným registou. Matuidi není žádný velký obranář, defenzivní záložník už vůbec ne. Bonucci i Rugani jsou v systému dvou stoperů časovanými bombami.
B) Záloha.
Tato řada v Juventusu neexistuje. Bavíme se o jednotlivcích, vyzdvihujeme kvality jednotlivých hráčů - Pjanić super standardky a finální přihrávka (což jsou jen tak mimochodem aspekty, které jsou typické pro trequartistu nebo m’ezzalu, ale ne pro registu), Matuidi skvělý tah na branku a rychlost náběhů od čáry (daleko více než box-to-box záložník je klasickým “oldschoolovým” ostrým levým záložníkem), Khedira má výborný náběh z druhé vlny, umí si najít pozici z předvápna, Can umí podržet míč, rozdat ho do stran a uklidnit hru, ale při bránění si je bez podpory spoluhráčů nejistý, Bentancur je ukázkou box-to-box záložníka, má přehled o hře, ale často předržuje míče, z čehož vznikají ztráty. Ti hráči mají vynikající schopnosti jako jednotlivci, ale není mezi nimi potřebná chemie, aby se vzájemně doplnili a eliminovali navzájem své slabší stránky. A je ve své podstatě jedno, jestli se hraje na dva nebo na tři v záloze, problém je stejný - záloha není schopna propojit defenzivu s ofenzivou. A dneska obecně platí, kdo ovládá střed hřiště, má nad soupeřem navrch. Juventus v drtivé většině zápasů za posledních dvě sezóny střed hřiště neovládal. A potenciální posily typu Wilshire nebo Felix nic neřeší, protože jsou konkurencí pro hráče jako Dybala, Bernardeschi, Can nebo Matuidi, hráče, kteří hrají kolem soupeřova vápna. Střed hřiště nevyřeší.
C) Týmový duch
Body A) a B) jsou důležité z hlediska fungování na hřišti. Juventus ale nemůže výhrat kvůli bodu C). Čteme a slýcháme o pobláznění Champions league, o jakési posedlosti že strany Staré dámy. Možná na tom něco pravdy i je. Visí to nad hlavami všech a ne a ne s tím cokoliv udělat. Kdo by měl? Ti starší. Odešli Marchisio, Buffon, Lichtsteiner. Bonuccimu se vrátila jeho “ego-psychóza” a Barzagli končí kariéru. V kabině zůstane jen Chiellini. Jediný “přeživší” člen jádra týmu, který nese pravého ducha Juve. Možná je to pro někoho přílíš filozofické, ale filosofie a psychologie mají ve sportu ohromnou moc, nehledě na antropologický pohled z hlediska multikulturního pojetí společenství (týmu). Je to o té chemii, kterou jsem zmiňoval, ohledně lidských hodnot hráčů, které prokazují na hřišti i mimo něj. A mám-li si udělat srovnání, sestava 3-4 roky zpátky neměla co do jmen takový zvuk jako ta letošní, ale ta skupina hráčů působila jako kompaktnější tým, ucelená komunita, rodina. Dneska je to o skupinkách mezi hráči. Mluvili o tom sami hráči jako Marchisio, Barzagli a Chiellini. Kultura v Juve se změnila. A osobně si odvážím říct, že k horšímu. Allegri nemá bez hráčů jako Barzagli a Chiellini šanci. A nebavíme se o zkušenostech, bavíme se o osobnostech. A Cristiano, Costa, Can, Matuidi, Pjanić nebo Dybala mohou být sebelepší hráči, ale nemají v sobě ten kus osobnosti, jako třeba Chiellini nebo Barazgli. A bez takových hráčů tým postavit nelze, pokud chcete spojit velká ega, která potřebují vést - Cristiano, Costa, Dybala, Bonucci.


Komentáře
Hledat RSS
Jan Kellner   |2019-05-09 13:26:55
My jsme potrebovali obmenit kadr a privedeme zpatky Bonucciho kterej mel katastrofalni sezonu v AC... koupime Khediru co skoro rok nebo dva nekopl do mice... De Sciglio co nemel zaklad ani v AC, do reprzentanci se ani nedostal... Vsichni byli nechteni snad krome Dybali, Ronalda, Pjanice,
Bernadeschiho... a ted privedem Ramseyho hrac to neni spatny, ale stejne jako Khedira, Can a spol bude spis sedet na tribune nez hrat fotbal, a dat mu takovy plat fakt nechapu logiku
Jan Kellner   |2019-05-09 13:20:51
Zkusenost je sice dulezita, ale neni to vsechno. Potrebujeme zmenit mentalitu, styl hry. Kterej topovej tym ma pomaleho utocnika jako je Mandzukic? Suarez, Aguero, Benzema, Griezman/Mbappe... Nektere tymi hrajou i bez utocnika jako je Ajax nebo tottenham bez Keana tam da Lucase Mouru. Potrebujeme
zaloznika co umi podrzet balon jako je De Jong, Eriksen, Rakitic... nebo defenzivni zaloznik jako je Kante, Pogba, Fernandinho...
Jan Kellner   |2019-05-09 13:04:35
Tottenham a Liverpool sice se stestim ale ukazali jake je to bojovat, utocit... hrali jako tym. Nepotrebujou velka jmena. V premier league se vzdy utoci, a hraje se o vysledek do posledni minuty, kdezto v serii a je to naopak
Hwoarang   |2019-05-09 08:50:43
avatar Je zajímavý, jak se liga mistrů stává úplně jinou soutěží než liga jako taková. Do finále se dostávaj a často ji vyhrávaj týmy, který domácí ligu nevyhráli.
S.O.B   |2019-05-09 13:42:43
avatar Hwoa: Ty voe Tottenham?!
Juventus by si s nima z deseti pokusů desetkrát vytřel prdel a oni jsou ve finále... Haluzáci
guarrangaa   |2019-05-10 10:41:46
avatar Nesouhlasím. Spurs (a Atlético) sleduju kromě Juve. Popravdě od vypadnutí
Juve z LM asi nejvíc.
Letošní Tottenham si i přes obří marodku udržel pozici na LM. A to je Premier League střed tabulky jinde než v současné Serii A.
Navíc hrají krásnej ofenzivní fotbal narozdíl od
přizdisráčů (jako např. United).
Remíza pro ně neexistuje, jen výhra. Proto mají v lize nejvíc proher z velké šestky, jednu remízu, ale taky třetí nejvyšší počet výher.
Mimochodem jejich poslední nákup hráče byl před sezonou 2017/18. Díky koncepční práci na na trhu i s
mládeží mají dobrej mladej kádr a nechtěli/nemohli se pouštět do přeplácení hvězd. Další velký plus pro mě.
Takže podlě mě by Spurs a Juve byl letos minimálně vyrovnanej zápas. A po tom, co jsem viděl ve středu, si myslím, že by nás roztrhali oni. Bohužel.
Jan Kellner   |2019-05-10 11:49:06
To ti nestacilo ze nas minulou sezonu pres 100 minut prevalcovala? Bud rad ze jsme postoupili
Jan Kellner   |2019-05-09 01:33:24
Potrebujeme velkou obmena kadru. Matuidi, Bonucci, Khedira, Mandzukic, Cuadrado a De Sciglio pryc. Pjanic a Dybala zalezi na trenerovi. Potrebujeme hned hotovy hraci zadny Zaniolo, Ndombele atd. Mit Ronalda v kadru potrebujeme utocnika jako je Benzema, Suarez, Tevez (typove), potrebujeme vic hracu
co umi podrzet balon jako je Kroos, Modric, Rakitic. Papirove nemame vubec spatny kadr, az na zalohu ale v realu to vubec nefunguje.
Jan Kellner   |2019-05-09 01:21:42
Podle nejnovejsich zprav Allegri by mohl nahradit Conte. Nevidim tam velky rozdil... koukejte co dela anglicke tymi, klopp, pochettino, guardiola atd. jak jsou uspesny v evrope... pochopili ze anglictni treneri jsou ted prumerny, pochopili ze mourinho, ancelotti, benitez atd. jsou za zenitem. S
Contem opet budeme hrat na 1-0, privede xxx prumernych hracu, bude hrat zakladni sestavu pred dulezitym zapasem lm...
S.O.B   |2019-05-08 23:32:10
avatar Allegri na odchodu z Juventusu

Juventus letos získá "jen" italský titul a aktuálně není vyloučeno, že na jeho lavičce skončí Massimiliano Allegri. Tvrdí to alespoň Sport Mediaset, podle jehož informací trenér v průběhu zítřejšího dne oznámí, že v příští sezoně
už turínský celek nepovede. (abola.pt)
Jan Kellner   |2019-05-07 23:28:13
liverpool, vsichni jsou silovy, vsichni v pohybu, umeji podrzet balon... Doufam ze Allegri na to cumi
Jan Kellner   |2019-05-07 23:26:49
Kdezto my mame trenera co po vyrazeni rekne ze Ajax melo stesti, ze jsme meli zraneni atd.
Jan Kellner   |2019-05-07 23:24:20
Liverpool sice se stestim 3-0, Barca neumi promenovat sance/alisson je vybornej. Klopp je neskutecnej, takhle se ma hrat fotbal, i kdyz maji prumerny kadr az na van dijka, alissona, alexander-arnold atd. treba fabinho, wijnajdum by u nas hrali hovno mozna i firmino nebo mane.
S.O.B   |2019-05-06 08:45:32
avatar Manchester City si vyhlédl Cancela
Obránce Joao Cancelo by se mohl stěhovat z Itálie do Anglie. Podle Gazzetty dello Sport není v Juventusu příliš spokojen a tím by jej mohl oslovit zájem Manchesteru City. Podle italského deníku by Citizens byli za Cancela ochotní zaplatit 50 milionů
eur. (gazzetta.it)
Hwoarang   |2019-05-04 21:00:17
avatar Jé já si nevšim, že hrajeme v pátek! Sorry jako. Ale asi jsem o moc nepřišel, co.
guarrangaa   |2019-05-05 20:34:06
avatar Koukni na sestrih. Ty - jakozto vrchni obdivovatel Pjanice - si posmaknes na te jeho hrubce u prvniho golu
Jan Kellner   |2019-05-05 22:19:13
U toho golu bych vinil Cancela. Pjanic ma jine starosti.
Hwoarang   |2019-05-06 14:47:54
avatar guarrangaa z frustrace z pjaniče jako takovýho mě docela vyved Martin Urbánek, kterej tvrdí, že ho Allegri staví na jemu naprosto nepřirozenou pozici. Prý má hrát minimálně CMF nebo nejlépe AMF, DMF jako Pirlo prý nehrál a neumí to (což je vidět).
guarrangaa   |2019-05-06 18:08:59
avatar Ajo, já myslel, že to trvá i přes to, co Martin tvrdí.
No nic, tak to mi rejpnutí nevyšlo

Btw. v tomto s Martinem samozřejmě souhlasím. Přijde mi praštěný, že Allegri přeučuje Dybalu z řekněme CF/SS na CAM a Pjaniče posouvá z AM na DM.. Už tomu jen chybí nějakýho
defenzivního záložníka (kdybychom měli) začít učit útok a kruh neefektivity by se krásně uzavřel
fellipe4   |2019-05-06 19:31:01
Tohle docela naplnuje Khedira. Z vlastnosti zaloznika nema snad nic. Ale na goly ma docela cich. Jestli nevyhodi Alegriho dopadne to spatne.
Jan Kellner   |2019-05-04 01:51:00
taktika, ze hrajeme v serii a, zraneni... ale nejvetsi ze mame prumerny kadr. Dybala, Costa, Mandzukic, Pjanic... borci zahrajou 3 zapasy dobre pak jsou uplne prumerny 10 zapasu. Navic kolik sanci muzeme spalit je neskutecne, hlavne Cuadrado, Pjanic... Nemame ani nikoho kdo umi dam poradny centr.
Nemame kdo by tvoril hru. Cely kadr je nefunkcni
Jan Kellner   |2019-05-04 01:44:17
Momentalne krome Sczesnyho, Chielliniho, mozna Kean, a Ronalda tak cely kadr nema na Juventus. Dybala, Cancelo, Mandzukic, Bonucci, Pjanic... mimo. Kean mozna tak do budoucna, stale se uci, a dnes treba toho pokazil dost. Fakt nevim co od Agnelliho, Paraticiho a Allegriho ocekavat, nevypada to ze
budeme nekoho prodavat, a nemuzeme za 1 mercato privest 9 hracu
Jan Kellner   |2019-05-04 01:37:49
Cancelo zas udelal takovou picovinu. By potreboval od Ronalda facku. Vubec se na to nedalo divat, bez pohybu, nepresnosti, zakonceni uplne mimo... Sice uz jde o hovno, ale jak jsem uz zminil tohle je snad nejhorsi sezona co se tyka hry, a vubec nevidim zlepseni. Kdy jsou ty casy kdy jsme uz vyhrali
scudetto a stejne s nahradnikama vyhrali 2-0 3-0, nebo jak jsme porazili s B tymem Rim a AC...
sdhtevez   |2019-05-03 23:33:10
Toro na to že hráli o poháry tak neukazali nic, dali šťastný gól a pak bránili 1 golovi náskok. To bylo od nich hodně naivní že jim to vydrží do konce zápasu.
Nám sice finální fáze celkem drhla ale tlak sme na ně vytvářeli velký. Frustrace Ronalda byla pochopitelná, kdyby
hráli na plno tak jako on všichni naši tak by ta hra i výsledek vypadal jinak
Jan Kellner   |2019-05-03 23:20:54
opet hrajeme hovno, to radsi bych videl mladiky nez prumerny hraci jako je cuadrado, matuidi, bernadeschi proc tam dava hlavni sestavu kdyz hrajem furt stejne? Aspon ze jsme dneska drzeli mic
Jan Kellner   |2019-05-03 21:57:06
strasne mi chybi kombinace dybala-higuain, nebo zalohu vidal pogba pirlo
Jan Kellner   |2019-05-03 21:56:14
juve vs torino, to jsou takovy drevaci, cuadrado, matuidi, bernadeschi, zpinazzola... nikdo neumi zakoncovat ani prihrat
Grandemar   |2019-05-02 03:26:02
Slyšel sem luxusní hlášku Pjanič vymyslí 5 luxusních přihrávek za sezonu ,kdežto Pirlo za zápas.To je problém.A další Ronaldo hraje dobře ale,já ho nechtěl jsem věděl ,že to tak dopadne ,že se bude hrát všechno na něho.
fellipe4  - S.O.B.   |2019-04-30 19:30:52
Tak mi teda rekni, jak se Liverpool mohl minulej rok dostat do finale ligy mistru a letos možná taky. Podívej se na statistiky záložníků Liverpoolu minulej rok a uvidis. Nejlepsi statistiky mel jak oznacujes ty nas posouvac micu Can. A to byl ke konci roku zraněnej. Nez oznamil odchod tak
odehral jak nejvic minut tak byl celkove nejlepsi . Letos hraje nejvic Wijnaldum a to je takovej prumer, kterej nema za celou sezonu ani jednu golovou nahravku. Takze porad myslis, ze je nejdulezitejsi zaloha ? Ja teda nevim.
S.O.B   |2019-04-30 08:14:49
avatar Pokud platí, že Ligu mistrů vyhrávají zálohy - pak je to jasný! S těma našima posouvačema míče není absolutně žádná šance
jari19   |2019-04-30 07:00:32
Allegri nemá týmu co dát, za pět let nevstepil mužstvu co má hrát, dopředu to je jako v okrese. Proč se ho zastávat za tituly, naty s takovými hráči trenéra nepotrebujeme.
Komentář mohou přidat pouze registrovaní uživatelé!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."